Piątek, 22.10.2021

Informator prawno-podatkowy

Czy jest konieczne prowadzenie pełnej ewidencji czasu pracy dla pracowników zarządzających zakładem pracy

Autor: Ewa Preis
Aktualizacja: 2021-09-24 06:57

Mamy wątpliwość odnośnie sporządzania ewidencji czasu pracy. Czy dla pracowników zarządzających zakładem pracy należy ją prowadzić w takim samym zakresie jak dla innych pracowników?

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Akcjonariusz prostej spółki akcyjnej – jak oskładkować jego przychody

2021-10-18

Od 1 lipca 2021 r. przepisy przewidują możliwość zakładania prostej spółki akcyjnej (PSA). Jest to nowa forma prawna przedsiębiorstwa. Akcjonariusz takiej spółki, którego wkładem do niej jest świadczenie pracy lub usług, jest obejmowany ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnym jako osoba prowadząca pozarolniczą działalność. Ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe oraz zdrowotne są dla niego obowiązkowe od dnia rozpoczęcia do momentu zakończenia świadczenia pracy lub usług. Ubezpieczenie chorobowe jest z kolei dobrowolne.

...»

Wszystkie tematy ...»