Sobota, 20.01.2018

Informator prawno-podatkowy

Jak ująć w księgach rachunkowych dofinansowanie do środka trwałego

Autor: Michał Topulniak
Aktualizacja: 2017-08-30 06:17

Rozpoczęliśmy realizację inwestycji, na którą mamy otrzymać dofinansowanie. Zakończyliśmy budowę niektórych środków trwałych, ale wciąż nie otrzymaliśmy decyzji o dofinansowaniu. Kiedy powinniśmy zatem rozpocząć amortyzację środków trwałych? Co z kwotą dofinansowania, które zostanie przyznane prawdopodobnie w kolejnym roku obrotowym? Jak ją zaksięgować i rozliczać, skoro dotację powinniśmy księgować równolegle do odpisów amortyzacyjnych?

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Plusy i minusy zmian w prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych w 2018 r.

2018-01-15

Z początkiem 2018 r. weszło w życie kilka ważnych zmian w zakresie zatrudniania pracowników. Najważniejsze z nich dotyczą powierzania pracy cudzoziemcom oraz rozliczania składek ZUS. W publikacji przedstawiamy przegląd wybranych zmian w prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych wraz z oceną nowych regulacji. Nie wszystkie bowiem zmiany są korzystne dla pracodawców.

...»

Wszystkie tematy ...»