Środa, 21.10.2020

Informator prawno-podatkowy

Jak ująć w księgach rachunkowych opłatę za wydanie zezwolenia na pracę sezonową

Autor: Irena Pazio
Aktualizacja: 2020-09-23 06:19

Złożyliśmy w powiatowym urzędzie pracy trzy wnioski o wydanie zezwolenia na pracę sezonową. W tym celu wnieśliśmy opłatę na rzecz urzędu pracy w wysokości 90 zł. Jak tę opłatę zaksięgować? Czy jest to koszt świadczeń na rzecz pracowników, czy koszt podatków i opłat?

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Slim VAT - zmiany w VAT od 1 stycznia 2021 r.

2020-10-19

18 sierpnia br. został opublikowany projekt ustawy zmieniającej ustawę o VAT oraz Prawo bankowe. Wprowadza on zapowiadane przez MF zmiany tzw. slim VAT. Z projektu wynika, że większość zmian będzie obowiązywało od 1 stycznia 2021 r., z wyjątkiem zmian dotyczących elektronicznego obiegu dokumentów TAX FREE, które będą obowiązywały od 2022 r. Projekt trafił do konsultacji. MF zachęca do zgłaszania uwag i propozycji.

...»

Wszystkie tematy ...»