Niedziela, 24.01.2021

Informator prawno-podatkowy

Weszły w życie przepisy dotyczące instrukcji kancelaryjnej dla samorządów

Autor: Maciej Róg
Aktualizacja: 2011-02-14 00:00

Od 20 stycznia 2011 r., ale z mocą wsteczną od początku roku, zaczęła obowiązywać nowa instrukcja kancelaryjna. Urzędy powinny niezwłocznie zacząć stosować nowe przepisy, włączając w to również rejestrację spraw według klas z nowego jednolitego rzeczowego wykazu akt. Dotyczy to również spraw wniesionych między 1 a 20 stycznia 2011 r. Nowa instrukcja nie dotyczy placówek oświaty, ośrodków pomocy społecznej ani instytucji kultury.

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

1 lutego 2021 r. upływa termin na złożenie ZUS IWA za 2020 r.

2021-01-18

Płatnicy składek, którzy zgłaszali do ubezpieczenia wypadkowego co najmniej 10 osób w poprzednim roku kalendarzowym, muszą złożyć do ZUS „Informację o danych do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe” ZUS IWA. Składa się ją w formie papierowej albo elektronicznej. Wybór formy jest uzależniony od tego, w jaki sposób płatnik składek przekazuje do ZUS pozostałe dokumenty ubezpieczeniowe.

...»

Wszystkie tematy ...»