Sobota, 18.08.2018

Informator prawno-podatkowy

Upoważnienie administracyjne w gminie

Autor: Maciej, radca prawny, ekspert w zakresie prawa administracyjnego
Aktualizacja: 2016-03-08 05:39

Czynności podejmowane w gminach nie muszą być przedmiotem decyzji tylko i wyłącznie samego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta. Możliwe jest współdziałanie z pracownikami urzędu. Formułą, która będzie miała tu zastosowanie, jest pełnomocnictwo administracyjne.

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Jakie zmiany w funkcjonowaniu związków zawodowych będą obowiązywać od 1 stycznia 2019 r.

2018-08-13

Możliwość tworzenia związków zawodowych i przystępowania do nich przez osoby świadczące pracę na podstawie umów o dzieło, zlecenia czy w ramach tzw. samozatrudnienia to najważniejsza zmiana, jaką uchwalono w zakresie tworzenia i funkcjonowania organizacji związkowych. Nowe przepisy zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2019 r.

...»

Wszystkie tematy ...»