Poniedziałek, 17.01.2022

Informator prawno-podatkowy

Upoważnienie administracyjne w gminie

Autor: Maciej, radca prawny, ekspert w zakresie prawa administracyjnego
Aktualizacja: 2016-03-08 05:39

Czynności podejmowane w gminach nie muszą być przedmiotem decyzji tylko i wyłącznie samego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta. Możliwe jest współdziałanie z pracownikami urzędu. Formułą, która będzie miała tu zastosowanie, jest pełnomocnictwo administracyjne.

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Od 13 lutego 2023 r. przemieszczenia wewnątrz UE wyrobów akcyzowych na podstawie dokumentu e-SAD

2022-01-17

Od 13 lutego 2023 r. uproszczony dokument towarzyszący (UDT) zostanie zastąpiony przez elektroniczny uproszczony dokument administracyjny (e-SAD). Natomiast od 2022 r. obowiązuje tylko nowa wersja UDT. Zmiany w zakresie elektronizacji procedur stosowanych do wewnątrzunijnych przemieszczeń wyrobów akcyzowych dopuszczonych do konsumpcji wprowadziła nowelizacja z 9 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw.

...»

Wszystkie tematy ...»