Wtorek, 13.11.2018

Informator prawno-podatkowy

Upoważnienie administracyjne w gminie

Autor: Maciej, radca prawny, ekspert w zakresie prawa administracyjnego
Aktualizacja: 2016-03-08 05:39

Czynności podejmowane w gminach nie muszą być przedmiotem decyzji tylko i wyłącznie samego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta. Możliwe jest współdziałanie z pracownikami urzędu. Formułą, która będzie miała tu zastosowanie, jest pełnomocnictwo administracyjne.

Artykuł jest dostępny tylko dla subskrybentów iPP24.pl. Zaloguj się jeśli masz dostęp.

Logowanie:


Tematy tygodnia

Co powinien wiedzieć dłużnik o Rejestrze Należności Publicznoprawnych

2018-11-12

W Rejestrze Należności Publicznoprawnych (RNP) gromadzi się i ujawnia informacje o zadłużeniu przedsiębiorcy wobec Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego. W uproszczeniu są to informacje o niezapłaconych przez przedsiębiorcę podatkach, ale nie tylko, ponieważ są to informacje o wszystkich należnościach pieniężnych podlegających egzekucji administracyjnej - w myśl ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

...»

Wszystkie tematy ...»